27.07.2020| 79 views

«Ім’я для алкогольного морозива вигадували довго, адже воно мало бути оригінальним, чіпляти, як й сам продукт», – розповідає співзасновник ТМ пан Олег Кольцов. «Мали список потенційних імен, в якому їх було більше 100, потім викреслювали потроху допоки не залишилося 20, проте одностайного фаворита не було. В період, коли ми обговорювали ідею алкогольного морозива, один наш друг, який добре знає ринок, морозива промовив: “Морозиво для дорослих?! Класна ідея! Ну ви й наробите шуму на ринку морозива, такого ж ні в кого немає. Тут і до скандала недалеко!”
Скандала?.. SCANDAL! Ось так й з’явився наш алкогольний SCANDAL».

У розвитку смаків SCANDAL’лу відштовхувалися від популярних дорослих коктейлів (сучасних та класичних). Спочатку у рецептурі алкогольного морозива SCANDAL використовували горілку, проте через неї морозиво гірчило, тому мали змінити вид алкоголю на лікер й оновлена рецептура одразу ж сподобалася споживачам. «Перші дегустації продукту пройшли на «ура»: у такому, нібито зрозумілому усім продукту, яким є морозиво, міститься алкоголь?! Усі нас підтримували. Цікаво,що на відміну від класичного морозива (у ТМ Vital -це Промбір та Крем-брюле) в алкогольному SCANDAL’лі не спостерігаємо преференцій усмаках, адже у кожному регіоні Україні свої уподобання».

*ТО«³талфуд» виробляє морозиво під ТМ  SCANDAL та Vital.