14-го травня у торговому центрі «Київ» розпочалася творчо-мистецька виставка. У дводенній програмі: майстер – класи, презентації картин, концерти полтавських виконавців, конкурс на кращий малюнок, спортивні виступи. Вхідним квитком на захід є купюра будь-якого номіналу. Усі зібрані кошти передадуть на потреби Збройних сил України.
Гостей виставки не лише запрошували долучитися до благодійності, але й безкоштовно пригощали смачним морозивом.
Подія відбувається завдяки роботі «Мистецького штабу», який розпочав свою роботу у ТРЦ із 9 квітня. Про те, чому вирішили його створити, під час відкриття розповіла начальник відділу маркетингу і реклами торгового центру «Київ» Надія Коновалова
– Коли розпочалася війна, я зійшла на перший поверх і побачили людей із сумними очима, без посмішок. І тоді я вирішила, що потрібно щось робити. Головна задача сьогодні – подарувати один одному позитив!ТРЦ «Київ» теж має свій фронт. І приємно, що усі, хто до нас долучається, хоче чимось допомогти Збройним силам України! – підкреслила Надія Яківна.
Початок роботи «Мистецького штабу» був вдалим. 9-го квітня команда «Ліги сміху» під назвою «СМТ» зібрала 20 тисяч гривень, які спрямували на ЗСУ.
Коли у ТРЦ «Київ» запланували мистецьку акцію, до Надія Яківни вже через два дні зателефонували 25 художників. Відгукнулися і поети, і співаки, і фотографи. А вже 18-го травня у ТРЦ «Київ» будепрезентація пісні, яку виконує уся музична еліта Полтави.
Головна мета дводенного мистецького заходу – збір коштів для потреб Збройних Сил України.
-Хотілося б подякувати всім митцям, які відгукнулися. Ми зібрали 104 картини, їх можна придбати і долучитися до доброї справи! Головна мета заходу – зібрати кошти для ЗСУ! – розповів художник Андрій Гордієнко.
До створення та організації заходів «Мистецького штабу» долучився і Богдан Мотляк, засновник компанії «Vital FOOD», яка випускає продукти торгових марок «Vital», «Scandal» та «Good Shef». У «Vital FOOD» від самого початку війни на своєму виробництві власними силами та власним коштом готують гарячі обіди, для тероборони та вимушених переселенців. Сьогодні це – 1500 порцій щодня.
-Із першого дня війни було таке душевне бажання, порив, як в усього нашого народу. Ми вирішили робити те, що ми уміємо – готувати їжу та годувати людей. Сьогодні ми підтримуємо інший фронт, мистецький, який також є надзвичайно важливим в умовах війни. Ми усі працюємо спільно тільки до перемоги! – говорить Богдан Мотляк.
Тиждень тому на допомогу «Vital FOOD» прийшов міжнародний фонд «World Central Kitchen», який допомагає годувати українців, які постраждали від війни. Фонд розпочав роботу в Україні 24-го лютого. Організація із 24-го лютого по 12 травня забезпечила майже 23 мільйонів порцій їжі для вимушених переселенців у 2800 точках видачі гарячих обідів та продуктових наборів.
Вже наступного дня після початку повномасштабної війни були створені точки харчування на кожному зовнішньому кордоні з Україною – в Угорщині, Польщі, Словаччині тощо. У фонду є кілька напрямків роботи в Україні – це робота із біженцями у восьми країнах Європи, забезпечення продуктами та продуктовими наборами та співпраця із ресторанами (більше 460 ресторанів в Україні та за межами). Одним із них є «Vital Food».
-Компанія «Vital FOOD» вже давно на ринку, тому ми їх розглядали із самого початку. У нас дуже плідна співпраця – за нашої підтримки «Vital FOOD» збільшили кількість порцій до 1500 на день, ми дуже раді мати таких партнерів, – розповіла Юлія Висицька, регіональний лідер компанії WorldCentralKitchen.
У «VitalFOOD»дякують міжнародним партнерам за підтримку у спільній важливій справі. А також відзначають стійкість своїх працівників.
-Із початком війни ми не залишили основне виробництво, але стали також готувати гарячі обіди для переселенців, тероборони, Збройних Сил. Почали із 500 порцій на день, потім 900, сьогодні – вже 1500. Спасибі WorldCentralKitchen, які запропонували нам свою допомогу. Ми їм дуже вдячні за таку підтримку! Круто, що увесь світ з нами і ми згуртувалися! Ми дякуємо усім своїм працівникам, кожен із них залишився на своєму робочому місці, ніхто не втік, ніхто не злякався. Робимо все, що можемо, що вміємо для того, щоб допомогти і наблизити перемогу! – додає Вікторія Дрюцька, керівник відділу маркетингу компанії «VitalFOOD».